Dostępność:Dostępny
Czas wysyłki:48 godzin
Koszt wysyłki:od 0,00 zł
Stan produktu:Nowy
Rodzaj centrali :VoIP
Porty wew. SIP:VoIP nielimitowana ilośc portów
3CX Enterprise Phone system jest programową wirtualną centralą telefoniczną , opartą o otwarty standard SIP centralą IP-PBX SIP VoIP. Współpracuje z popularnymi telefonami IP, dostawcami usług SIP trunk, oraz bramami medialnymi. 3CX jest kompletnym rozwiązaniem UC (ang. Unified Communications), zawierającym między innymi takie funkcjonalności jak konferencje web, prezentowanie statusów użytkowników, dedykowane softphone’y oraz aplikacje na smartphone’y i wiele więcej – wszystko to bez dodatkowych kosztów i problemów w zarządzaniu.
licencja czasowa na 12 miesięcy wymaga przedłużenia
Niedroga, łatwa w instalacji i zarządzaniuCena licencji 3CX oparte są o ilość jednoczesnych połączeń, a nie o ilość numerów wewnętrznych co często czyni rozwiązania PBX bardzo drogimi. Wbudowany interfejs www do zarządzania, jak również możliwość instalacji na najbardziej popularnym systemie operacyjny Windows, Linux czyni instalację oraz zarządzanie niezwykle prostym.
| |
Gotowe rozwiązanie Unified CommunicationsGotowe rozwiązanie Unified Communications z takimi funkcjami jak prezentacja statusów, faks, wiadomości głosowe wysyłane na email. Czat zwiększający produktywność pracowników. 3CX zawiera także zintegrowaną wtyczkę do serwera konferencji web, które dają zaawansowane funkcje ułatwiające współpracę.
| |
Softphone dla Mac, Windows, iOS i AndroidPraca zdalna Mobilność nie stanowi problemu dla 3CX, który posiada dedykowane softphone’y dla Mac oraz Windows a także dedykowane aplikacje dla smartphone’ów z systemami iOS i Android. Korzystaj ze swojego numeru wewnętrznego na swoim smaftphonie lub kontroluj swój telefon biurkowy za pomocą aplikacji na komputerze dzięki modułowi CTI. Zredukuj koszty połączeń komórkowych, zwiększ efektywność i mobilność pracowników bez dodatkowych kosztów.
| |
Instalacja na Windows/Linux, wirtualizacja na serwerze lub w chmurze3CX jest rozwiązaniem multiplatformowym. Możliwość instalacji i wirtualizacji na własnych serwerach dzięki Hyper V lub VMware. Możliwość instalacji na Mini PC. Łatwe wdrożenie na Linux VPS od Google Cloud, OVH lub innego dostawcy dzięki naszym gotowym skryptom instalacyjnym. 3CX daje Ci kontrolę nad twoim PBX gdziekolwiek go zainstalujesz!
|
Producent:3CX
Rachunki telefoniczne niższe o 80%Telepracownicy lub personel pracujący poza biurem mogą wykonywać połączenia bezpłatnie, oszczędzając przy tym znaczne sumy pieniędzy. Wystarczy tylko połączyć zdalne biura przy pomocy mostów i wszystkie połączenia między biurami będą darmowe. Międzynarodowa usługa DID pozwala i IP Telefoni na wykonywanie tanich połączeń oraz zwiększenie zadowolenia klientów.
| |
Centrala PBX, która nie rujnuje portfela
| |
Obniż koszty podróży dzięki zintegrowanym konferencjom w sieciZintegrowane rozwiązanie 3CX do konferencji w sieci oszczędza czas i koszty podróży służbowych, pozwalając użytkownikom organizować spotkania online oraz komunikować się indywidualnie z dowolnego miejsca. Uczestnicz w spotkaniach w każdym miejscu globu dzięki przełomowej technologii WebRTC wykorzystywanej przez 3CX WebMeeting.
|
Sprawdzaj obecność współpracownikówMożliwość sprawdzania statusu współpracowników („Kontrola obecności”) to wspaniałe rozwiązanie, które oszczędza czas poświęcany na niepotrzebne przekierowanie połączeń lub zostawianie wiadomości na poczcie głosowej. W efekcie zarządzanie i współpraca z pracownikami zdalnymi są teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek. Potrzebujesz chwili spokoju, aby skończyć pracę nad projektem? Spersonalizuj swój status i zadbaj, aby nic Ci nie przeszkadzało.
| |
Przesyłaj faksy i pocztę głosową na e-mailFaksy przychodzące są konwertowane na format PDF i przesyłane użytkownikom w e-mailu, bez potrzeby instalowania odpowiedniego oprogramowania. Wiadomości głosowe są zmieniane w pliki dźwiękowe, a następnie przekazywane drogą e-mailową.
| |
Przesyłanie wiadomości błyskawicznych / funkcja czatuUmożliwiaj swoim pracownikom komunikację przez czat i nie polegaj już więcej na komunikatorach innych firm. Użytkownicy 3CX mogą wysyłać i otrzymywać wiadomości tekstowe, korzystając z klientów Windows, Mac, iPhone oraz Android w dowolnym miejscu.
|
Zarządzaj połączeniami telefonu IP z poziomu pulpitu komputerowegoWbudowane telefony programowe 3CX dla systemów Mac i Windows umożliwiają zarządzanie połączeniami, a także nawiązywanie i odbieranie połączeń obsługiwanych przez biurowy system telefoniczny na komputerze – nawet gdy jesteś poza biurem. W połączeniu z zestawem słuchawkowym 3CX może nawet w pełni zastąpić zwykły telefon.
| |
Zarządzaj połączeniami przy użyciu centrali 3CX3CX zawiera funkcję zaawansowanej centrali telefonicznej, która umożliwia dostosowanie sposobu wyświetlania i obsługi połączeń. Pięć różne widoki do wyboru spełnią potrzeby pracowników na każdym stanowisku.
| |
Możliwość integracji z Office 365, Google, Outlook i nie tylko!Inicjuj połączenia bezpośrednio ze swojego systemu CRM. Połączenia przychodzące są dopasowywane do klientów na podstawie nr ID osoby dzwoniącej i rejestrowane w Twoim systemie CRM. Dokładne rejestrowanie połączeń przychodzących i wychodzących z zapisem czasu trwania połączenia pozwala na generowanie szczegółowych raportów z aktywności klientów i agentów.
|
Uznani VoIP klienci Android oraz iOS3CX zawiera funkcję natywnych, stale poddawanych aktualizacjom oraz testom klientów Android oraz iOS, wyznaczając nowy standard dla klientów telefonów komórkowych z technologią VoIP. Dzięki wbudowanemu tunelowi można uniknąć problemów ze zdalną zaporą, dzięki czemu jakość połączeń wykonywanych w systemie 3G lub za pośrednictwem WiFi jest doskonała. Klienci Android oraz iOS VoIPwspółpracujący z systemem 3CX oferują usługę PUSH, zachowując w telefonie tryb czuwania oraz oszczędzając baterię.
| |
Korzystaj z numeru wewnętrznego z każdego miejscaDzięki klientom 3CX dla urządzeń z systemami Android oraz iOS możesz korzystać ze swojego numeru wewnętrznego gdziekolwiek jesteś. 3CX wykorzystuje koncepcję jednego numeru, co oznacza, że nie musisz już rozdawać swojego numeru komórkowego. Ustaw swój status, aby Twoi współpracownicy widzieli, czy jesteś dostępny i możesz odebrać połączenie.
| |
Prosta konfiguracja i zarządzanieInstalacja i zarządzanie klientami 3CX są proste. Klientów można udostępniać w sposób automatyczny z poziomu konsoli zarządzania 3CX, bez konieczności dzwonienia do działu pomocy technicznej. Dzięki wbudowanemu tunelowi klienci 3CX pokonują wszelkie zapory, zapewniając jeszcze lepszą jakość połączenia.
|
Wybierz najlepsze rozwiązanie dla swojej firmy. Bez dodatków, modułów rozszerzeń lub dodatkowych kwestii związanych z licencjonowaniem. Trzy proste plany, jeden potężny system komunikacji.
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.