Dlaczego warto wybrać centralę telefoniczną firmy Platan?
Popularność rozwiązań – Co trzecia centrala telefoniczna sprzedawana w Polsce powstała w firmie PLATAN Duży wybór – oferujemy kilkanaście modeli central telefonicznych dla małych, średnich oraz dużych firm.Bezpieczeństwo – ochrona przed zdalnymi atakami, niepożądanymi połączeniami, awariami sieci i innymi zagrożeniami Oszczędność – dzięki zastosowaniu usług dzięki zastosowaniu w centralach telefonicznych Platan rozwiązań VoIP. Różnorodność rozwiązań – centralki współpracują ze specjalistycznym oprogramowaniem typu programy hotelowe, oprogramowanie dla korporacji taksówkarskich czy klasy call-center i CRM. Centrale telefoniczne Platan dostępne są w dwóch grupach Centrale telefoniczne Prima Mini, Prima VoIP, Prima Nano przystosowane są do pracy w małych firmach, biurach, warsztatach, urzędach- czyli wszędzie tam, gdzie z kilku linii telefonicznych korzysta kilku (maksymalnie 10) użytkowników. Centrale te charakteryzuje konkurencyjna cena, duża funkcjonalność, oraz dostęp do ISDN. Centrale typu Libra i Proxima są natomiast przeznaczone do obsługi ruchu telefonicznego w średnich i dużych firmach, hotelach i instytucjach publicznych, liczących od kilkudziesięciu do kilkuset użytkowników. Modułowa budowa, łatwości rozbudowy, bogate wyposażenie, oraz elastyczność programowania ruchu są głównymi atutami tych central.