Większość obecnie dostępnych obecnie na rynku central telefonicznych jest wyposażona w możliwość uruchomienia pracy zdalnej . Jest to możliwe dzięki aplikacjom umożliwiającym korzystanie z komunikacji zintegrowanej, zaprojektowana dla systemów central telefonicznych . Dzięki niej funkcje telefonu stacjonarnego mogą być realizowane przez urządzenie mobilne i komputer stacjonarny. Podczas pracy zdalnej możemy odbierać połączenia przychodzące na nasz biurowy numer wewnętrzny czy też łączyć się z pozostałymi pracownikami, korzystając z numerów wewnętrznych. Umożliwia również korzystanie z zaawansowanych funkcji takich jak status dostępności, wbudowany komunikator, integracja z CRMem.
Możemy zaproponować wdrożenia pracy zdalnej na centralach telefonicznych następujących producentów:
W razie zainteresowania naszą oferta prosimy o kontakt:
22 250-25-48
pracazdalna@e-telecom.pl
Poniżej oferty central telefonicznych umożliwiających pracę zdalną
w standardowym wyposażeniu
Grandstream, Yeastar, 3CX,
po zakupie dodatkowych licencjii
Panasonic, Slican, Platan