Platan Call Monitor wspiera grupy użytkowników obsługujące ruch telefoniczny. Dzięki aplikacji wiadomo, czy i kto w grupie odebrał połączenie albo czy ktoś oddzwonił na połączenie nieodebrane. Platan Call Monitor to propozycja przede wszystkim dla firm, którym zależy na jak najlepszej obsłudze każdego zapytania i które nie chcą pozostawiać żadnego telefonu kierowanego do nich bez odpowiedzi. Pozwala z jednej strony agentom na bieżąco kontrolować połączenia przychodzące do grupy, a z drugiej – managerom monitorować pracę całego zespołu.Więcej informacji o aplikacji na stronie Platan Call Monitor. Aplikacja współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, Proxima plus oraz PBX Serverem Libra od ver. 2.10.02.
Platan Call Monitor
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
Funkcje programu Platan Call Monitor:
• monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)
• informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto na nie oddzwonił, a które nie zostały obsłużone
• informacja o połączeniach oczekujących w kolejce
• wyświetlanie aktywności agentów (statusów)
• informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na połączenie)
• statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.)
• statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu
• łatwe logowanie się do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie, a także statusy chwilowej niedostępności (np. urlop, przerwa), w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane.
Licencja na 1 managera i 2 agentów grupy dzwonienia