Dostępność:Dostępny
Czas wysyłki:48 godzin
Koszt wysyłki:od 0,00 zł
Stan produktu:Nowy
Platan Call Monitor oprogramowanie typu Call Center współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima Plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne WINDOWS oraz Linuks (Serwer Aplikacji Platan). Oprogramowanie jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę.
Funkcje programu Platan Call Monitor:
monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu
połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)
informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia
informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto na nie oddzwonił, a które nie zostały obsłużone
informacja o połączeniach oczekujących w kolejce
wyświetlanie aktywności agentów (statusów)
informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na połączenie)
statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych,oczekujących średnio w kolejce itp.)
statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu
łatwe logowanie się do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie, a także statusy chwilowej niedostępności (np. urlop, przerwa), w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane.
Jeśli:
zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.
Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:
Najważniejsze funkcje programu
Oprogramowanie Platan Call Monitor jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.