Jeśli:
zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.
Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:
Oprogramowanie Platan Call Monitor jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).
Po zalogowaniu jako Agent użytkownik widzi zbiorczo swoje połączenia z danego dnia:
Poniżej widzi szczegółową listę połączeń z numerem dzwoniącego, jego opisem (o ile jest w globalnej książce centrali), dokładnej godzinie połączenia, informację o tym, kto odebrał i/lub kto oddzwonił. Ostatnia kolumna w graficzny sposób pokazuje status połączania (odebrane, nieodebrane, oddzwonione):
Dla ułatwienia oddzwaniania na numery wyświetlające się w przeglądarkach internetowych zalecamy wtyczkę Platan Click2Call - numery staną się aktywnymi linkami, na które będzie można szybko oddzwonić.
W drugiej zakładce Agent ma wgląd w historię połączeń:
W drugiej zakładce Manager ma dostęp do raportów, czyli zestawień dla określonych GWW i przedziałów czasowych:
Trzecia zakładka (Status) pokazuje, podobnie jak to widzi Agent, bieżące statusy Agentów (członków danej GWW).
Wszystkie lub wybrane raporty Manager może też łatwo wyeksportować do pliku .xls:
Trzecim typem wyświetlanych informacji jest Tablica. Przedstawia ona na bieżąco statystyki dla grupy z danego dnia:
Co jest potrzebne?
Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne Windows oraz Linux (Serwer Aplikacji Platan).
Co jest potrzebne, aby korzystać z aplikacji Platan Call Monitor:
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.