Strona główna » Programy Call Center » Platan Call Monitor » Platan Call Monitor Pakiet 1+10
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

PLATAN

Dostępność:Dostępny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja PLATAN

Komentarz do produktu:

Cena brutto: 3 198,00 zł

Cena netto: 2 600,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Najważniejsze funkcje
  • Jak to działa?
  • Co jest potrzebne?
  • Recenzje produktu (0)

Call Monitor Pakiet 1+10

aplikacja serwera + licencje: 1 × manager + 10 × agent

 

Komu się przyda Platan Call Monitor?

Jeśli:

  • obsługujesz głównie ruch przychodzący,
  • połączenia odbiera kilka osób (albo kilka grup),
  • czasem przychodzących połączeń jest więcej niż osób je odbierających,
  • zależy Ci na jak najlepszej obsłudze klientów,
  • uważasz, że każdy klient to potencjalna sprzedaż, a klient, który się nie dodzwoni, może już do Ciebie nie wrócić,
  • chcesz wiedzieć, jeśli ktoś z grupy odebrał dane połączenie lub oddzwonił na numer z nieodebranego połączenia (aby pozostali członkowie grupy nie musieli już oddzwaniać i wszyscy klienci zainteresowani kontaktem zostali obsłużeni),
  • chcesz monitorować pracę agentów: bieżącą liczbę połączeń odebranych i utraconych, obłożenie kolejek, czas odpowiedzi, a także porównywać je z danymi historycznymi

zobacz, co oferuje aplikacja Platan Call Monitor.

Platan Call Monitor to idealne rozwiązanie m.in. dla:

  • prywatnych przychodni,
  • salonów sprzedaży samochodów,
  • firm świadczących usługi doradcze, finansowe, ubezpieczeniowe,
  • biur podróży,
  • centrów obsługi klienta,
  • start-upów.
Najważniejsze funkcje

Oprogramowanie Platan Call Monitor jest przeznaczone dla użytkowników (agentów) odbierających połączenia w grupie oraz osób nadzorujących ich pracę (managerów).

 

Funkcje programu Platan Call Monitor:

  • monitorowanie połączeń przychodzących na grupy użytkowników z informacją o numerze i nazwie dzwoniącego, graficznym przedstawieniem statusu połączenia (odebrane, nieodebrane, oddzwonione)
  • informacja o tym, kto w grupie odebrał poszczególne połączenia,
  • informacja o połączeniach nieodebranych przez grupę, ze wskazaniem, czy i kto oddzwonił, a które nie zostały obsłużone,
  • informacja o połączeniach oczekujących w kolejce,
  • wyświetlanie dostępności agentów (zalogowany, wylogowany),
  • statusy krótkotrwałej niedostępności (np. urlop, przerwa) ustawiane przez agentów, w czasie której kolejne połączenia nie są do danej osoby kierowane,
  • informacja o połączeniach utraconych (porzuconych przez dzwoniącego w czasie oczekiwania na rozmowę),
  • statystyki połączeń dla grup i agentów (w tym łączne czasy rozmów, czas potrzebny na odebranie telefonu, liczbę połączeń nieodebranych i utraconych, oczekujących średnio w kolejce itp.)
  • statystyki w formie graficznej i historię dla dowolnego okresu
  • łatwe logowanie do jednej lub więcej Grup Wspólnego Wywołania i z nich wylogowywanie,

Jak działa Call Monitor?
Użytkownicy mają do wyboru trzy opcje logowania (w ramach przyznanych licencji): jako Agent, Manager oraz wgląd w Tablicę:

alt
Wejście do programu Call Monitor

Widok Agenta
 

Po zalogowaniu jako Agent użytkownik widzi zbiorczo swoje połączenia z danego dnia:

  • ile z połączeń grupowych odebrał,
  • ile zostało nieobsłużonych (nikt z grupy nie oddzwonił),
  • ile połączeń było kierowanych do grupy,
  • ile połączeń jest aktualnie w kolejce.

Poniżej widzi szczegółową listę połączeń z numerem dzwoniącego, jego opisem (o ile jest w globalnej książce centrali), dokładnej godzinie połączenia, informację o tym, kto odebrał i/lub kto oddzwonił. Ostatnia kolumna w graficzny sposób pokazuje status połączania (odebrane, nieodebrane, oddzwonione):
 

alt
Połączenia z danego dnia
 

Dla ułatwienia oddzwaniania na numery wyświetlające się w przeglądarkach internetowych zalecamy wtyczkę Platan Click2Call - numery staną się aktywnymi linkami, na które będzie można szybko oddzwonić.

W drugiej zakładce Agent ma wgląd w historię połączeń:


alt

Historia połączeń w Platan Call Monitorze
 
W trzeciej zakładceAgent widzi bieżące statusy współpracowników z grupy i/lub innych grup, do których należy. W nagłówku widzi zawsze swój bieżący status w danej grupie i ma możliwość jego zmiany. Przy ustawionej tymczasowej niedostępności (przerwa, spotkanie, urlop itp.) centrala nie kieruje do danej osoby połączeń, jest ona wyłączana ze zdefiniowanej dystrybucji ruchu:

alt
Statusy agentów w Platan Call Monitorze

 
Widok Managera
Do Managera należy monitoring pracy podległych mu osób, widzi więc przede wszystkim zbiorcze podsumowanie pracy zarówno poszczególnych agentów, jak i Grup Wspólnego Wywołania. Nie ma z kolei wglądu w same połączenia (numery osób dzwoniących czy godziny połączenia).
 
alt
Statystyki grup i agentów dostępnych dla Managera w Platan Call Monitorze
 

W drugiej zakładce Manager ma dostęp do raportów, czyli zestawień dla określonych GWW i przedziałów czasowych:

  • średnią liczbę połączeń w kolejce (w rozkładzie godzinowym) - widzi więc, kiedy agenci danej grupy są najbardziej oblegani,
  • średnią liczbę połączeń na kolejkę (w rozkładzie godzinowym),
  • średni czas oczekiwania w kolejce (w rozkładzie godzinowym)
  • liczby połączeń utraconych (gdy dzwoniący zrezygnował z oczekiwania na połączenie)
  • aktywności agentów (łączny czas zalogowania i poszczególnych statusów).
alt

Graficzne przedstawienie statystyk w raportach widocznych
dla Managera w Platan Call Monitorze

Trzecia zakładka (Status) pokazuje, podobnie jak to widzi Agent, bieżące statusy Agentów (członków danej GWW).

Wszystkie lub wybrane raporty Manager może też łatwo wyeksportować do pliku .xls:

alt

Uwaga: Manager może monitorować pracę członków różnych Grup Wspólnego Wywołania, niezależnie, czy mają oni licencje Agenta w Platan Call Monitorze.

Widok Tablicy

Trzecim typem wyświetlanych informacji jest Tablica. Przedstawia ona na bieżąco statystyki dla grupy z danego dnia:

  • liczbę połączeń odebranych przez grupę (GWW),
  • połączeń nieodebranych, na które jeszcze nikt z grupy nie oddzwonił,
  • połączeń nieodebranych, na które ktoś z grupy oddzwonił,
  • połączeń utraconych (klient zrezygnował z oczekiwania),
  • średni czas, po jakim połączenie zostało odebrane,
  • liczbę wszystkich połączeń.
alt

Tablica w Platan Call Monitorze
 
Tablicato doskonałe narzędzie monitoringu bieżącej aktywności i skuteczności osób odbierających połączenia, może też wprowadzić element rywalizacji między agentami, co będzie sprzyjać poprawie obsługi klientów. Czytelne kafle tablicy doskonale prezentują się na dużym ekranie, zawieszonym w sali i widocznym dla wszystkich.
 

Co jest potrzebne?

Oprogramowanie Platan Call Monitor współpracuje z IP PBX Serverem Proxima, IP PBX Serverem Proxima plus oraz z PBX Serverem Libra. Oprogramowanie jest dostępne na systemy operacyjne Windows oraz Linux (Serwer Aplikacji Platan).

Co jest potrzebne, aby korzystać z aplikacji Platan Call Monitor:

  • IP PBX Server Proxima, Proxima plus lub PBX Server Libra (od ver. 2.10.02),
  • pakiet licencji Platan Call Monitor (licencje na serwer, 1 Managera i 2 lub 10 Agentów),
  • opcjonalnie licencje na dodatkowe stanowiska Managera i/lub Agenta,
  • przeglądarka internetowa Mozilla Firefox, Chrome.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Platan Call Monitor licencja Agneta

Platan Call Monitor licencja Agneta

344,40 zł brutto280,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan Call Monitor Pakiet 1+10

Platan Call Monitor Pakiet 1+10

3 567,00 zł brutto2 900,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan Call Monitor licencja SMS

Platan Call Monitor licencja SMS

615,00 zł brutto500,00 zł netto
Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

Platan Call Monitor Pakiet 1 Manager2 Agentów

1 353,00 zł brutto1 100,00 zł netto
szt.Do koszyka
Platan Call Monitor licencja Managera

Platan Call Monitor licencja Managera

922,50 zł brutto750,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu