Strona główna » Używane centrale telefoniczne » Platan Libra używana centrala telefoniczna poleasingowa
Platan Libra PBX IP

Platan Libra używana centrala telefoniczna poleasingowa

PLATAN

Dostępność:Sprawdż dostepność

Czas wysyłki:48 godzin

Koszt wysyłki:od 18,00 zł

Stan produktu:Używany

Gwarancja:24 miesiące e-TELECOM

Rodzaj centrali :VoIP

Portów wew. analogowych:do 120 portów

Porty wew. SIP:TAK

Moduły GSM:TAK

Linie ISDN:TAK

Komentarz do produktu:

Cena brutto: 6 765,00 zł

Cena netto: 5 500,00 zł

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Funkcjonalność
  • Oszczędność
  • Call Center
  • Integracja
  • Recenzje produktu (0)

PLATAN LIBRA używana centrala telefoniczna poleasingowa

Używana centrala telefoniczna Platan Libra to produkt najnowszej generacji, wykorzystujący technologię VoIP, przeznaczony dla firm liczących od kilkudziesięciu do 1000 pracowników. Platan Libra zapewnia bezpieczeństwo pracy i pełną dowolność połączeń - w dowolnej technologii, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym, a teraz również w dowolnej obudowie - RACK lub STD do powieszenia na ścianie. Platan Libra jest przyjazna zarówno dla użytkownika, jak i dla instalatora.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem połączeń, nagrywaniem rozmów i zaawansowanymi scenariuszami menu głosowego pozwolą na profesjonalną obsługę nawet intensywnego ruchu telefonicznego. Innowacyjne rozwiązania Zobacz, Kto Mówi oraz Zobacz, Kto Chce Wejść uatrakcyjnią i ułatwią codzienne kontakty dzięki przekazowi wideo.

Proponujemy centralę z następującym wyposażeniem

  • 1 trakt PRI lub 8 łączy ISDN BRI
  • 8 portów wewnętrznych systemowych
  • 72 porty wewnętrzne analogowe 

Platan Libra w nierozbudowywalnej wersji serwera Libra (jednostkowej) wersja  RACK możemy zastosować:

  • do 64 analogowych linii miejskich
  • do 120 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • do 1 łącza ISDN PRA (30B+D)
  • do 120 analogowych portów wewnętrznych
  • do 32 cyfrowych portów systemowych
  • możliwość 10 kanałów VoIP na karcie procesora ( uruchomienie wymaga zakupu dodatkowych licencji)
  • 1 karta VoIP ( 64 kanały VoIP) opcja
  • do 200 portów VoIP
  • do 6 portów GSM
  • nagrywanie do 16 rozmów jednocześnie.
  • Zapowiedzi głosowe 99, 30 godzin nagrań
  • poczta głosowa 30h

 

 


 

Producent:PLATAN

 
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR):
  • Kolejkowanie osób oczekujących na połączenie - z informacją o miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.
  • Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) z wielopoziomowymi scenariuszami ruchu.
  • DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych oraz numerów na infolinii.
  • Melodie dla połączeń oczekujących (4).
  • Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe).
  • Równomierna dystrybucja połączeń (UCD).
  • Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD).
PZK® Program Zarządzania Kosztami:
  • Rejestracja połączeń wychodzących, przychodzących, odebranych  i nieodebranych.`
  • Taryfikacja połączeń - indywidualne rozliczanie kosztów
  • (bufor 100.000 rozmów).
  • 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • 1000 abonentów wirtualnych.
  • Wybór najtańszej drogi połączeniowej ARS/LCR (4 tablice).
  • Call Through – połączenia z telefonów komórkowych do sieci VoIP.
  • Połączenia tranzytowe – rozmowy z zewnątrz na koszt serwera.
  • System restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Tablice numerów dozwolonych/zabronionych (16 tablic).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch przychodzący i wewnętrzny:
  • Pełna identyfikacja numerów (CLIP).
  • Numery wielokrotne MSN/DDI.
  • Identyfikacja połączeń złośliwych (MCID).
  • Odrzucanie połączeń niechcianych.
  • Poczta głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Grupy abonenckie (ograniczanie połączeń wewnętrznych).
  • Telekonferencje, pokoje konferencyjne (do 40 uczestników).
  • Konferencja typu „okólnik” (do 8 uczestników).
  • Przenoszenie wywołania na inny numer – bezwarunkowe (CFU),
  • gdy zajęty (CFB), gdy nie odbiera (CFNA), gdy niedostępny (CFNR).
  • Przechwytywanie wywołań przychodzących na numer lub grupę.
  • Zawieszenie połączenia HOLD.
  • Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie).
Inne funkcje:
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi i dzwonkami szkolnymi.
  • Automatyczny transfer faksu, obsługa faksów w sieciach IP (T.38).
  • Synchronizacja czasu z centralą miejską (z serwera NTP i CLIP).
  • Automatyczna zmiana trybów pracy.
  • Budzenie.
  • Dowolność numeracji wewnętrznej i usług (1-16 cyfr).
  • Podsłuch odległego pomieszczenia – „niańka”.
  • SMS-y serwisowe.
  • Integracja z aplikacjami i akcesoriami własnymi i obcymi.
  • Komunikaty systemowe, dla kolejkowania, poczty głosowej.
  • Zarządzanie i obsługa w językach: polskim, angielskim, rosyjskim.
alt
 
PZK -Program Zarządzania kosztami
  • Moduł Grosik- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!

alt

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Strefa UżytkownikaTwoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych.

 alt

Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra

  • VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart,
    • obsługa wielokanałowych łączy VoIP
    • obsługa faksów w standardzie T.38 (współpraca z Platan Fax Serverem),
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

alt
Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 1000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.
Call Center w serwerze LIBRA
  • Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.

alt
Kolejkowanie połączeń w PBX Serverze Libra

  • Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
  • Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty,
    • czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów,  z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
    • statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
    • Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania.

alt

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w PBX Serverze Libra

  • Wbudowane nagrywanie do nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
  • Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
  • Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
  • Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

  • Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych.
  • Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
  • Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP
    • 320 portów VoIP konfigurowanych jako miejskie lub wewnętrzne
    • możliwość podłączenia  karty VoIP64 (64 kanały VoIP)
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • obsługa transmisji faksów w standardzie T.38, współpraca z Platan Fax Serverem - NOWOŚĆ!
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanieprzy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, niezależnie od typu obudowy,
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
    • możliwość wykorzystania do 60 kanałów VoIP dla zapewniania sprawnej łączności między serwerami,
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Libra z wykorzystaniem VoIP

  • Libra Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Libra poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Niezależne systemy zasilania rezerwowego.
  • Unikalne panele przyłączy krosowych porządkujące okablowanie serwera przy instalacji w szafach teleinformatycznych.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy oraz program offline LibraPC.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, TaxiPro, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
  • Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
  • Zabudowa w szafie RACK 19" (jedna jednostka - RACK 4U) lub możliwość powieszenia na ścianie wersji STD.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii

Slican IPU-14.106.1U powystawowa

5 289,00 zł4 231,20 zł brutto3 440,00 zł netto
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu