Strona główna » Platan » Centrale telefoniczne Platan » Platan Proxima » Platan PROXIMA
Platan Proxima serwer PBX IPPlatan Proxima serwer PBX IPPlatan Proxima serwer PBX IP
Platan Proxima serwer PBX IP
Platan Proxima serwer PBX IP
Platan Proxima serwer PBX IP

Platan PROXIMA

PLATAN

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 18,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja PLATAN

Rodzaj centrali :cyfrowa

Portów wew. analogowych:do 28 portów

Porty wew. SIP:TAK

Moduły GSM:TAK

Linie ISDN:TAK

Komentarz do produktu:

Cena brutto: 1 549,80 zł

Cena netto: 1 260,00 zł

Cena katalogowa: 1 722,00 zł

Oszczędzasz: 10%

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Funkcjonalność
  • Oszczędność
  • Call Center
  • Integracja
  • Testuj 30 dni za darmo
  • Recenzje produktu (0)

PLATAN PROXIMA 

centrala telefoniczna do 228 użytkowników

Centrala telefoniczna Platan Proxima powstała w odpowiedzi na rosnące potrzeby małych i średnich firm, liczących od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie i zdalnie w jednej lub wielu lokalizacjach. Wraz z PBX Serverem Libra oraz IP PBX Platan  Proxima plus tworzy nową rodzinę serwerów telekomunikacyjnych, bazujących na sprawdzonych i jednocześnie innowacyjnych rozwiązaniach sprzętowych i programowych firmy Platan.

Powyższa cena zawiera koszt centrali telefonicznej  Platan Proxima składającego się z jednostki bazowej, zasilacza, procesora i platera z 7 slotami do uzupełnienia kartami wyposażenia centrali według potrzeb użytkownika

Jeżeli jesteś zainteresowany w/w centralą prześlij nam na adres serwis@e-telecom.pl swoje dane kontaktowe w celu przeprowadzenia telefonicznego wywiadu technicznego lub specyfikację poszukiwanej centrali a jeszcze tego samego dnia otrzymasz profesjonalnie przygotowaną ofertę sprzętu telekomunikacyjnego.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu w Platan Proxima  wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, nagrywaniem rozmów, pocztą głosową i rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego umożliwi profesjonalną obsługę intensywnego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.

Platan Proxima posiada innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi uatrakcyjni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na dowolny montaż – na ścianie lub w szafie teleinformatycznej.

Centrala telefoniczna Platan  Proxima IP PBX, SIP, VoIP to niewielkie urządzenie w obudowie do montażu w szafie rackowej o wysokości zaledwie 1U. Po dołączeniu odpowiedniego uchwytu, obudowę można powiesić na ścianie. Do dyspozycji jest 7 uniwersalnych slotów, które umożliwiają podłączenie: 

  • do 14 linii miejskich analogowych
  • do 16 łączy ISDN BRA (2B+D)
  • 1 łącze ISDN PRA (30B+D)
  • do 28 linii wewnętrznych analogowych
  • do 28 cyfrowych portów systemowych (w miejsce analogowych LW) - NOWOŚĆ!
  • 1 karta VoIP 64 - obsługa wraz ze zintegrowanym VoIP-em do 74 kanałów VoIP, do 200 portów VoIP
  • do 4 obsługiwanych kart SIM (portów GSM)
  • do 16 kanałów nagrywania
  • Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT).
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Kolejkowanie połączeń z informacją  o miejscu w kolejce i przewidywany czasie oczekiwania ( opcja wymaga zakupu licencji)
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów. ( opcja wymaga zakupu licencji)
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi - wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników.
  • Organizacja telekonferencjiw pokojach konferencyjnych.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • PZK® Program Zarządzania Kosztami.
  • Strefa Użytkownika dostępna przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp dla instalatorów przez platformę mojacentrala.pl.
  • Obsługa wielu kart GSM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi - automatyczne lub z dowolnego telefonu.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla call centerNaso CC, dla firm taksówkarskich, z oprogramowaniem hotelowym.
  • Współpraca z aplikacjami CRM, SWD, Microsoft Outlook®, typu softphone - z wykorzystaniem sterownika Platan TAPI.
  • Kompaktowa, grafitowa, uniwersalna obudowa do szafy RACK 19” (zaledwie 1U wysokości!) lub do powieszenia na ścianie.
 


 

Producent:PLATAN

 
Inteligentna Dystrybucja Ruchu (IDR):
  • Kolejkowanie osób oczekujących na połączenie - z informacją o miejscu w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania.
  • Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR) z wielopoziomowymi scenariuszami ruchu.
  • DISA - bezpośrednie wybieranie numerów wewnętrznych oraz numerów na infolinii.
  • Melodie dla połączeń oczekujących (4).
  • Grupy wspólnego wywołania (numery grupowe).
  • Równomierna dystrybucja połączeń (UCD).
  • Automatyczna dystrybucja połączeń (ACD).
PZK® Program Zarządzania Kosztami:
  • Rejestracja połączeń wychodzących, przychodzących, odebranych  i nieodebranych.`
  • Taryfikacja połączeń - indywidualne rozliczanie kosztów
  • (bufor 100.000 rozmów).
  • 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • 1000 abonentów wirtualnych.
  • Wybór najtańszej drogi połączeniowej ARS/LCR (4 tablice).
  • Call Through – połączenia z telefonów komórkowych do sieci VoIP.
  • Połączenia tranzytowe – rozmowy z zewnątrz na koszt serwera.
  • System restrykcji – ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Tablice numerów dozwolonych/zabronionych (16 tablic).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch wychodzący:
  • CLIR (zastrzeganie własnego numeru).
  • Gorąca linia (miejska / wewnętrzna).
  • Zamawianie połączeń z komunikatem głosowym o połączeniu.
  • Zamawianie połączenia z numerem zajętym.
  • Redial (ponowne wybieranie numeru).
  • Proste oddzwanianie.
  • Numery skrócone.
  • Numery alarmowe.
  • Dialer alarmowy (powiadomienie o alarmie).
Ruch przychodzący i wewnętrzny:
  • Pełna identyfikacja numerów (CLIP).
  • Numery wielokrotne MSN/DDI.
  • Identyfikacja połączeń złośliwych (MCID).
  • Odrzucanie połączeń niechcianych.
  • Poczta głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Grupy abonenckie (ograniczanie połączeń wewnętrznych).
  • Telekonferencje, pokoje konferencyjne (do 40 uczestników).
  • Konferencja typu „okólnik” (do 8 uczestników).
  • Przenoszenie wywołania na inny numer – bezwarunkowe (CFU),
  • gdy zajęty (CFB), gdy nie odbiera (CFNA), gdy niedostępny (CFNR).
  • Przechwytywanie wywołań przychodzących na numer lub grupę.
  • Zawieszenie połączenia HOLD.
  • Sygnalizacja połączenia oczekującego (oferowanie).
Inne funkcje:
  • Sterowanie urządzeniami zewnętrznymi i dzwonkami szkolnymi.
  • Automatyczny transfer faksu, obsługa faksów w sieciach IP (T.38).
  • Synchronizacja czasu z centralą miejską (z serwera NTP i CLIP).
  • Automatyczna zmiana trybów pracy.
  • Budzenie.
  • Dowolność numeracji wewnętrznej i usług (1-16 cyfr).
  • Podsłuch odległego pomieszczenia – „niańka”.
  • SMS-y serwisowe.
  • Integracja z aplikacjami i akcesoriami własnymi i obcymi.
  • Komunikaty systemowe, dla kolejkowania, poczty głosowej.
  • Zarządzanie i obsługa w językach: polskim, angielskim, rosyjskim.
alt
PZK -Program Zarządzania kosztami
  • Moduł Grosik- indywidualne rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych.
  • Statystyki rozmów w formie tabelarycznej oraz graficznej.
  • Kwotowe limitowanie połączeń - NOWOŚĆ!

alt

Graficzna prezentacja połączeń w module Grosik

  • Strefa UżytkownikaTwoje ustawienia online, dostępne przez przeglądarkę internetową:
    • historia połączeń,
    • stan zalogowania do grup wspólnego wywołania GWW,
    • ustawione przeniesienia rozmów na numery wewnętrzne lub miejskie (bezwarunkowe, gdy nie odbiera przez określony czas, gdy zajęty),
    • status Poczty Głosowej (aktywna/nieaktywna, ilość nowych i wszystkich wiadomości, limit wiadomości),
    • podręczna pomoc z aktualnymi numerami funkcji wybieranych z poziomu telefonu,
    • podgląd globalnej książki telefonicznej dla użytkowników aparatów systemowych.

 alt

Okno Strefy Użytkownika w PBX Server Libra

  • VEK - Voipowy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek i kart,
    • obsługa wielokanałowych łączy VoIP
    • obsługa faksów w standardzie T.38 (współpraca z Platan Fax Serverem),
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP.

alt
Call Through - rozmawiaj taniej z komórki przez VoIP

  • Zintegrowany GSM - dzwoń ze zwykłego telefonu w ramach sieci GSM.
  • Karta I/O - moduł audio oraz sterowanie urządzeniami zewnętrznymi (8 wejść/8 wyjść).
  • System 1000 indywidualnych kont rozliczeniowych.
  • Do 1000 bezpośrednich numerów DDI (dzwonienie do konkretnego użytkownika bez wybierania numeru wewnętrznego).
  • Bufor rozmów do 100.000 rekordów.
  • System restrykcji - ograniczanie niepożądanych połączeń.
  • Do 1000 abonentów wirtualnych.
  • Funkcja ARS/LCR - automatyczny wybór najtańszej drogi połączeniowej z możliwością zdefiniowania ponad dwóch tysięcy krajowych i zagranicznych prefiksów.
Call Center w serwerze LIBRA
  • Schematy dzwonienia - system wielopoziomowego menu głosowego organizującego ruch przychodzący przy wykorzystaniu IVR (Interactive Voice Response - Interaktywna Obsługa Głosowa), do dyspozycji praktycznie nieograniczona liczba poziomów i samych Infolinii, do 1h nagrań w standardzie!
  • Kolejkowanie rozmów z informowaniem o pozycji w kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania, z możliwością ustawienia max. liczby oczekujących osób i/lub czasu oczekiwania.

alt
Kolejkowanie połączeń w PBX Serverze Libra

  • Profesjonalne nagrania zapowiedzi i komunikatów systemowych oraz miłe dla ucha melodie.
  • Nawet 25 osób dzwoniących jednocześnie może odsłuchiwać daną zapowiedź głosową.
  • Inteligentna Dystrybucja Ruchu = precyzyjny wybór adresata:
    • równomierna dystrybucja ruchu - UCD,
    • połączenia wg specjalizacji,
    • automatyczne połączenia wg zidentyfikowanego numeru abonenta dzwoniącego - ACD,
    • przenoszenie wywołań na inne numery wewnętrzne lub miejskie w trybie bezwarunkowym, gdy abonent nie odbiera, gdy zajęty,
    • czarne listy - tworzenie list niepożądanych numerów,  z których wywołania są ignorowane lub obsługiwane w zdefiniowany sposób,
    • statusy VIP - definiowanie numerów mających np. pierwszeństwo w kolejce osób oczekujących na połączenie,
    • Czas na Notatkę - definiowalny czas przeznaczony dla osób odbierających telefony w ramach Grupy Wspólnego Wywołania na sporządzenie notatki po każdej przeprowadzonej rozmowy, wpisanie danych do bazy itp., w tym czasie nie będą do tej osoby kierowane kolejne wywołania.

alt

Automatyczna dystrybucja ruchu (ACD) i Interaktywna Obsługa Głosowa (IVR)
w PBX Serverze Libra

  • Wbudowane nagrywanie do nawet 30 jednoczesnych rozmów wraz z aplikacją Agent 003.
  • Możliwość włączenia nagrywania rozmów na dowolnym poziomie zapowiedzi.
  • Precyzyjne definiowanie nagrywanych rozmów (wewnętrzne, miejskie przychodzące, miejskie wychodzące) i użytkowników, którzy mają być nagrywani - NOWOŚĆ!
  • Opcja oznaczenia użytkownika, którego rozmowy nigdy nie będą nagrywane (np. dyrektora) - NOWOŚĆ!

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

Strumieniowe odsłuchiwanie rozmów w programie Agent 003

  • Globalna książka telefoniczna do 3000 wpisów.
  • 128 indywidualnych książek telefonicznych.
  • Pełna identyfikacja numerów CLIP na portach systemowych i analogowych.
  • Współpraca z dedykowanym oprogramowaniem Naso CC - oferującym zaawansowany system statystyk i funkcjonalność rozbudowanego Call Center.
  • Współpraca z oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich.

Integracja z sieciami IP

  • Zintegrowany VoIP:
    • możliwość zastosowania karty VoIP64,
    • obsługa do 74 kanałów VoIP i do 200 telefonów IP,
    • logowanie do 64 kont/operatorów VoIP z możliwością przeprowadzania do 32 rozmów jednocześnie,
    • protokół VoIP: SIP 2.0,
    • kodeki: G.711 uLaw, G.711 aLaw, G.726, G.729a, GSM,
    • obsługa faksów w standardzie T.38 - NOWOŚĆ!
  • Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie przy wykorzystaniu łączy i kart VoIP:
    • sieciowanie do pięciu serwerów Libra, Proxima i Proxima plus,
    • obsługa do 1000 użytkowników w jednolitym systemie o spójnym planie numeracyjnym - NOWOŚĆ!
    • prostota wybierania numerów w ramach systemu,
    • wykorzystanie funkcji serwera - przenoszenia wywołań, przekazywania połączeń, dzwonienia w ramach GWW, identyfikacji numerów CLIP itp.

Platan Intelligent Networking (PIN) - inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP
Platan Intelligent Networking (PIN)
- inteligentne sieciowanie serwerów Proxima i Libra z wykorzystaniem VoIP

  • Proxima Web - aplikacja do konfiguracji przez przeglądarkę internetową.
  • Zdalny dostęp do serwerów Proxima poprzez platformę mojacentrala.pl.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej o środowisko Java.
  • Zintegrowany, szybki interfejs ethernet (LAN) 10/100 Base-T w standardzie.
  • Zwiększone bezpieczeństwo dzięki różnym poziomom dostępu oraz złożonym hasłom.
  • Współpraca z oprogramowaniem Platan CTI poprzez interfejs LAN.
  • Zarządzanie zdalne lub lokalne poprzez sieć ethernet.
  • Zdalny dostęp poprzez modem ISDN, wbudowany modem analogowy V.32 oraz program offline ProximaPC.
  • Otwarty interfejs programowy PCTI do współpracy z systemami CTI, systemami CRM (Profesal), oprogramowaniem call-center (w tym dedykowanym oprogramowaniem Naso CC), oprogramowaniem dla korporacji taksówkarskich (np. Taxi123, Tiskel).
  • Interfejs hotelowy do współpracy z oprogramowaniem hotelowym, interfejs FIAS (Fidelio Interface Application Specification) do współpracy z oprogramowaniem hotelowym Micros Fidelio.
  • Współpraca z aplikacjami zewnętrznymi wykorzystującymi do komunikacji interfejs TAPI dzięki sterownikowi Platan TAPI Service Provider (np. aplikacje call center i CRM: Naso CC, ITCube CRM, update CRM)
  • Współpraca z aparatami systemu IP DECT.
  • Uniwersalna, kompaktowa obudowa - zabudowa w szafie RACK 19" (wysokość 1U) lub możliwość powieszenia tej samej obudowy na ścianie.

 Proxima Web i moduł Grosik

Proxima Web i moduł Grosik

Tymczasowe, ważne przez 30 dni licencje można otrzymać na:

  •     porty wewnętrzne VoIP
  •     porty wideo VoIP
  •     kanały VoIP
  •     kanały nagrywania rozmów
  •     kolejkowanie
  •     transmisję fax (T.38) na kanałach VoIP
  •     uczestników w pokojach konferencyjnych
  •     obsługę protokołu TAPI (współpraca np. z aplikacją Microsoft Outlook)
  •     kodek G.729 dla połączeń VoIP
  •     port zewnętrzny (wykorzystanie np. telefonu komórkowego jako numeru wewnętrznego centrali).

A także na:

    dostęp przez Archiwizatora do pobierania nagrań i ich archiwizacji bezpośrednio z serwera.

Do wygenerowania licencji tymczasowej niezbędne jest podanie numeru sterownika serwera oraz tokena, dostępnego po zalogowaniu do programu LibraWeb/ProximaWeb. Licencje tymczasowe można otrzymać zarówno dla nowo kupowanych systemów, jak i dla już posiadanych.

Jeśli są Państwo zainteresowani przetestowaniem którejkolwiek z licencjonowanych funkcjonalności, prosimy o kontakt :
tel 22 250-25-48 lub e-mail: serwis@e-telecom.pl

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
Platan Proxima serwer PBX IP

Platan PROXIMA PLUS

2 767,50 zł brutto2 250,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu