Strona główna » Slican » NCP » SLICAN NCP-CM400P.1BC Call Manager
SLICAN NCP-CM400P Call Manager PBX IP, VoIP, SIPSLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIPSLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP
SLICAN NCP-CM400P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP
SLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP
SLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP

SLICAN NCP-CM400P.1BC Call Manager

SLICAN

Dostępność:Dostępny

Czas wysyłki:24 godziny

Koszt wysyłki:od 0,00 zł

Stan produktu:Nowy

Gwarancja:Gwarancja SLICAN

Portów wew. analogowych:do 10000

Komentarz do produktu:

Cena brutto: 4 760,10 zł

Cena netto: 3 870,00 zł

Cena katalogowa: 5 289,00 zł

Oszczędzasz: 10%

Brak zmiany ceny produktu w ciągu ostatnich 30 dni

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

dodaj do schowka

  • Opis produktu
  • Gateway
  • Licencje
  • Recenzje produktu (0)

SLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP

       

Call Manger - serce systemu

Sprawne i wydajne działanie całego systemu Slican NCP zapewnia jednostka centralna - "Call Manager", która oferuje zunifikowaną komunikację niezależną od rodzaju wykorzystanego łącza. Interfejsy do łączności tradycyjnej (TDM) tzw. gateway'e (bramy) pozwalają korzystać nie tylko z szeroko rozumianej łączności IP ale również ISDN, GSM i analogowej (FXO). Dopasowując wg potrzeb gateway możemy do systemu podłączyć cyfrowe terminale systemowe (CTS) lub analogowe (FXS), a połączenie z siecią LAN pozwala zastosować wielofunkcyjną aplikację Slican PhoneCTI lub inne rozwiązania typu softphone. Rozmowy, konferencje czy połączenia video mogą być nagrywane dzięki wewnętrznemu, zintegrowanemu systemowi nagrywania rozmów. 

W zależności od natężenia ruchu telefonicznego i potrzeb użytkownika Call Manager oferowany jest w trzech wersjach. 

CECHY FUNKCJONALNE:
  • Do 40 jednoczesnych połączeń głosowych
  • Do 3 jednoczesnych połączeń video
  • Możliwość podłączenia do 5xNCP-GW, 58xTrunkGSM, 1xTrunkISDN-E1, 16xTrunkISDN-2B+D
  • Obsługa do 64xCTS(Upn i IP)
  • Do 100 kont WebCTI/PhoneCTI
  • Możliwość powołania 300 wyposażeń abonenckich (FXS+SIP+CTS.Upn+CTS.IP)
  • Do 40 kanałów nagrywających jednocześnie
  • maksymalna ilość 10 000 wyposażeń abonenckich (w zależności od modelu Call Managera);
        CECHY SPRZĘTOWE:
  • Obudowa SHELF RACK-1.5U - głębokość 310mm
  • Pamięć masowa: Dysk 60GB
  • Gniazda RJ45: FE-LAN, FE-WAN/INT, 6xETH-INT
  • Zasilanie 230VAC
  • obudowa typu SHELF RACK - 1.5U; głębokość 310mm;
  • skalowalna, modułowa budowa;
  • zarządzanie centralą za pomocą PC przez: LAN, INT lub Internet
  • zdalna oraz lokalna, intuicyjna konfiguracja centrali z poziomu przeglądarki internetowej - ConfigWEB; (poprzez serwer keeper lub po porcie TCP 80 lub 443 - NIEZALECANE)
  • funkcjonalność VoIP dostępna już w konfiguracji podstawowej;
  • dedykowane cyfrowe aparaty systemowe i systemowe VoIP marki Slican;
  • możliwość konfiguracji aparatów systemowych z poziomu przeglądarki;
  • provisioning dla telefonów SIP (Slican VPS-8xx, VPS-2000P, VPS-310P oraz Yealink T2x, T3x, VP530);
  • system rejestracji treści połączeń telefonicznych dostępny w podstawowej konfiguracji sprzętowej;
  • zarządzanie kosztami rozmów i taryfikacja z wykorzystaniem mechanizmów wewnętrznych centrali oraz z wykorzystaniem dodatkowej aplikacji BillingMAN;
  • usługi abonenckie potwierdzane komunikatami słownymi;
  • dedykowane aplikacje komputerowe:

BillingMAN - analiza kosztów połączeń telefonicznych
RecordMAN.client - zarządzanie nagraniami treści połączeń
RecordMAN.server - archiwizacja nagrań treści połączeń
PhoneCTI - program wsparcia dla abonenta
WebCTI - zarządzanie kontem abonenckim przez WEB;

sygnalizacja CLIP zarówno wewnętrzna, jak i przekazywanie sygnalizacji miejskiej;

Łącza (dostępne w modułach zainstalowanych w bramkach GWS oraz GWD):


ISDN 2B+D – Protokół DSS1 (EURO – ISDN), MSN i DDI
ISDN 30B+D – Protokół DSS1 (EURO – ISDN), DDI
Linie miejskie analogowe (POTS), zgodne z sygnalizacją ASS
GSM – Tri-Band 900/1800/1900MHz
VoIP – zgodnie z protokołami SIP (v.2.0), eSSL oraz eSSLv2
Up0 – styki cyfrowych aparatów systemowych
 
  • zaawansowana obsługa połączeń - elastyczne kierowanie ruchem wychodzącym oraz przychodzącym, call center, kolejki;
  • personalizacja numerów wewnętrznych - poczta głosowa, własne zapowiedzi, połączenie oczekujące, voicemail2mail, fax2mail;
  • zaawansowana diagnostyka, statusy połączeń;
  • dzienniki powiadomień, usług;
  • diagnostyka ruchu sieciowego;
  • zasilanie z sieci prądu zmiennego ~230V, 50Hz;
  • zasilanie buforowe z akumulatorami - podtrzymanie pracy centrali przy zaniku napięcia sieci (opcja)
  • zabezpieczenia kart przed przepięciami pochodzącymi z sieci telekomunikacyjnej.
Wykorzystanie w centrali NCP tradycyjnych wyposażeń TDM, wymaga zastosowania półek NCP-GW podłączonych do Call Manager'a, w których mamy możliwość instalacji modułów obsługujących konkretne linie miejskie lub wewnętrzne.
W przypadku zainteresowania centralą prosimy o przesłanie konfiguracji, którą Państwo są zainteresowani a jeszcze tego samego dnia otrzymacie wstępną ofertę cenową.
biuro@e-telecom.pl

 

Producent:SLICAN

Gateway - bogactwo możliwości

Gateway może być predefiniowany lub skomponowany wg potrzeb użytkownika. Wśród predefiniowanych znajdziemy przygotowane do podłączenia np. 24 abonentów lub mieszane dla abonentów cyfrowych (systemowych) i zwykłych jak również bramy ISDN PRI i BRI czy GSM. W zależności od wybranego call managera możemy dołączyć nawet do 127 gateway'ów. Całość zintegrowana jest w sieci LAN lub z wykorzystaniem switchów.

Każdy klient ma teraz dostęp do oferty sprzętu i oprogramowania, które pozwalają korzystać ze wszystkich możliwości współczesnej telekomunikacji i teleinformatyki.

                                    
                                   alt

Efektywnie prowadzony biznes stawia wysokie wymagania przed dostawcą rozwiązań telekomunikacjnych. Wydajność komunikacji przekłada się bezpośrednio na efektywność biznesu i zależy od zastosowanego systemu czy platformy  telekomunikacyjnej. Slican NCP zapewnia taką efektywność.

 alt

Licencje - działanie systemu

Głównym atrybutem licencjonowania w centrali SLICAN NCP są elastyczne możliwości skalowania systemu (np. do 10 tys. użytkowników)  w wielu przypadkach bez konieczności modyfikacji sprzętowych. Takie kompleksowe i ekonomiczne podejście do potrzeb, zapewnia efektywność każdego projektu. Tym samym klient sam decyduje, kiedy i jakie licencje kupi w celu zwiększenia ilości użytkowników i rozszerzenia funkcjonalności i wydajności systemu. 

Rodzaje licencji w centralach Slican NCP:

System licencjonowania Slican NCP daje uprawnienia / określa, z których funkcji oprogramowania może korzystać nabywca licencji, i oferuje trzy typy licencji:
  • licencje bazowe (base), czyli licencje określające maksymalną ilość użytkowników 
  • licencje użytkowe czyli licencje dla każdego użytkownika np. kanały nagrywania rozmów, CallCenterAgent, Voice2Mail, Fax2Mail czy dodatkowe połączenia jednoczesne
  • licencje serwerowe (poszerzające możliwości systemowe) czyli licencje dla wszystkich użytkowników centrali np. aktualizacja firmware, sieciowanie czy redundancja (dopasowane do wybranej licencji bazowej)
Należy pamiętać:

licencje są przypisane do platformy sprzętowej SLICAN, a nie do firmy/klienta. Wersje firmware są powiązane z głównymi uprawnieniami, które aktualizują się automatycznie wraz z aktualizacją firmware licencje wydane są na czas nieokreślony

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Pozostałe produkty z kategorii
SLICAN NCP-CM300P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP

SLICAN NCP-CM300P Call Manager

3 210,30 zł brutto2 610,00 zł netto
szt.Do koszyka
SLICAN NCP-CM400P Call Manager PBX IP, VoIP, SIP

SLICAN NCP-CM600P.1BC Call Manager

6 088,50 zł brutto4 950,00 zł netto
szt.Do koszyka
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu