Zestaw słuchawkowy do częstych rozmów w głośnych Call Center.
Idealne rozwiązanie dla centrum kontaktowego, w którym trzeba zapanować nad hałasem. Wysoka redukcja szumów w mikrofonie skutecznie wygłusza zakłócenia powstałe w otoczeniu. Dwa głośniki pozwolą użytkownikowi odizolować się od współpracowników a wysokiej klasy, szerokopasmowy dźwięk lepiej wsłuchać się w komunikat rozmówcy. Konstrukcja z najwyższej jakości tworzyw sprosta intensywnej eksploatacji.
AxTel PRO dla dynamicznych Call Center
Biuro obsługi klienta potrzebuje narzędzi, które zagwarantują konsultantom komfortową i bezawaryjną pracę, a ich rozmówcom doskonałą obsługę. Takie właśnie są słuchawki AxTel PRO – zaprojektowane z myślą o nieprzerwanym użytkowaniu w specyficznej akustyce Call Center.
Solidne narzędzie w ręku agentów
Słuchawka to najważniejsze urządzenie w pracy konsultanta, który dziennie wykonuje nawet 100 telefonów. Aby dotrzymać mu kroku, seria PRO została wykonana z najtrwalszych, wielokrotnie testowanych materiałów. Opancerzone ramię mikrofonu, wzmacniany metalowym stopem pałąk i stabilna konstrukcja to pewne rozwiązanie dla infolinii działających 24h na dobę, 365 dni w roku.
Czułość mikrofonu | -47 ± 2db (0db = IV/Pa, 1kHz) |
Pasmo dźwięku | 650 – 20 000 Hz |
Dynamika | 90B ± 2db |
Impedancja | 150 ± 15% Ω |
Odporność na wysoką temperaturę | +50ºC ± 2ºC |
Odporność na niską temperaturę | -20ºC ± 2ºC |
Poziom acoustic protection | 105 dB |
Długość kabla | 80 cm |
Waga | 80 g |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.