Zakończenie 1 grudnia 2022 produkcji central telefonicznych Panasonic. Propozycja wsparcia przy utrzymaniu użytkownych central
Wyświetleń: 1176
Jak ogłoszono 1 grudnia 2020 r., Panasonic zdecydował się na globalne zamknięcie swojej działalności w zakresie central telefonicznych. Poniżej znajdują się kluczowe punkty ogłoszenia i związane z nim ramy czasowe.
· Fabryka będzie kontynuować produkcję do końca roku kalendarzowego 2022. Ostatnie zamówienia będą przyjmowane w kwietniu 2022. Ze względu na globalny niedobór podzespołów niektóre modele będą miały ograniczoną dostępność
· Wsparcie techniczne będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r.
· Wsparcie dla oprogramowania będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r., nie będzie żadnych nowych wydań funkcji, a wsparcie będzie ograniczone do poprawek błędów oprogramowania.
· Części zamienne będą dostępne do 31 grudnia 2029 r., a usługi naprawcze będą kontynuowane zgodnie z umową i przepisami prawa.
- Klucze aktywacyjne będą dostępne do zakupu w firmie Panasonic do 31 grudnia 2022
- :Panasonic udostępni aktualizację oprogramowania układowego w październiku 2022 r., która zapewni pełną pojemność i funkcjonalność bez konieczności kupowania i instalowania kluczy aktywacyjnych. Należy pamiętać, że oprogramowanie sprzętowe będzie dostępne tylko dla platform NS i NSX. NCP i wszelkie inne platformy są poza zakresem.
- Obecna ochrona gwarancyjna nie ulegnie zmianie — firma Panasonic będzie świadczyć usługi naprawcze zgodnie z umową i przepisami prawa. Części zamienne na poziomie komponentów pozostaną dostępne w naszych centrach serwisowych do grudnia 2029 r., dlatego w razie potrzeby można nadal kupować usługi naprawcze.
Przygotowywane jest wsparcie dla Klientów użytkujących obecnie centrale telefoniczne Panasonic przy zachowaniu dotychczasowych aparatów i bez kosztów ponownego okablowania. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu niezawodnych funkcji NEXT-GEN (następnej generacji takich jak Call Center, UC) oraz możliwości, w razie potrzeby, migracji we własnym tempie do nowszych urządzeń.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani pomocą w zakresie utrzymania central Panasonic prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
serwis@e-telecom.pl tel. 22 250-25-48
Przejdź do strony głównej
Panasonic zdecydował się na globalne zamknięcie swojej działalności w zakresie central telefonicznych. Poniżej znajdują się kluczowe punkty ogłoszenia i związane z nim ramy czasowe.
Zakończenie produkcji central Panasonic
Jak ogłoszono 1 grudnia 2020 r., Panasonic zdecydował się na globalne zamknięcie swojej działalności w zakresie central telefonicznych. Poniżej znajdują się kluczowe punkty ogłoszenia i związane z nim ramy czasowe.
· Fabryka będzie kontynuować produkcję do końca roku kalendarzowego 2022. Ostatnie zamówienia będą przyjmowane w kwietniu 2022. Ze względu na globalny niedobór podzespołów niektóre modele będą miały ograniczoną dostępność
· Wsparcie techniczne będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r.
· Wsparcie dla oprogramowania będzie dostępne przez 4 lata do 31 grudnia 2024 r., nie będzie żadnych nowych wydań funkcji, a wsparcie będzie ograniczone do poprawek błędów oprogramowania.
· Części zamienne będą dostępne do 31 grudnia 2029 r., a usługi naprawcze będą kontynuowane zgodnie z umową i przepisami prawa.
- Klucze aktywacyjne będą dostępne do zakupu w firmie Panasonic do 31 grudnia 2022
- :Panasonic udostępni aktualizację oprogramowania układowego w październiku 2022 r., która zapewni pełną pojemność i funkcjonalność bez konieczności kupowania i instalowania kluczy aktywacyjnych. Należy pamiętać, że oprogramowanie sprzętowe będzie dostępne tylko dla platform NS i NSX. NCP i wszelkie inne platformy są poza zakresem.
- Obecna ochrona gwarancyjna nie ulegnie zmianie — firma Panasonic będzie świadczyć usługi naprawcze zgodnie z umową i przepisami prawa. Części zamienne na poziomie komponentów pozostaną dostępne w naszych centrach serwisowych do grudnia 2029 r., dlatego w razie potrzeby można nadal kupować usługi naprawcze.
Przygotowywane jest wsparcie dla Klientów użytkujących obecnie centrale telefoniczne Panasonic przy zachowaniu dotychczasowych aparatów i bez kosztów ponownego okablowania. Wszystko to przy jednoczesnym zapewnieniu niezawodnych funkcji NEXT-GEN (następnej generacji takich jak Call Center, UC) oraz możliwości, w razie potrzeby, migracji we własnym tempie do nowszych urządzeń.
Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani pomocą w zakresie utrzymania central Panasonic prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
serwis@e-telecom.pl tel. 22 250-25-48
Przejdź do strony głównej